Subject: FW: Avaliku ürituse loa taotlus
From: Janar Kärner <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 10:45:46 +0300

Tere!

Palun kiri registreerida ja saata täitmiseks Lääne-Virumaa PP juhatajale 
Jaak Jannole.

Janar Kärner

Ida päästekeskus

keskuse juht

+372 522 9095

+372 339 1901

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Rahu 38 | 41532 Jõhvi

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Mati Kask <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 13, 2025 8:24 PM
To: Vinni Vallavalitsus <[email-masked]>
Cc: Janar Kärner <[email-masked]>; Politsei- ja Piirivalveamet 
<[email-masked]>
Subject: Avaliku ürituse loa taotlus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan avaliku ürituse loa taotluse, lisan ka võistlusjuhendid ja Kehala 
Ring kasutamise lepingu.

Samad dokumendid on edastatud ka Päästeametile ja Politsei- ja 
Piirivalveametile.

Kuigi võistluspäeval on kohal päästevõimekusega meditsiinibrigaadid (2 tk), 
teavitatakse kõrgendatud riskiga ürituse toimumisest enne võistluspäeva  ka 
Rakvere haigla erakorralise meditsiini osakonda.

Võimalikele tekkivatele küsimustele vastan kiirelt telefonil 527 7978.

Lugupidamisega

Mati Kask

Eesti Rallikrossi Komitee esimees

Eesti MV rallikrossis korraldaja